Els barcelonins 4t1a (quart primera) van començar com a banda després d’una intuïció sobre la música en directe. I és que en vista de la quantitat de concerts maratonians que agrupen un nombre indecent de grups amb estils molt diferents i en sales on el so és tan important com el color de la paret, la idea de tocar a la sala de casa va resultar molt atractiva. Sense micròfons, van començar a cantar a viva veu i a baixar el so dels instruments, i a poc a poc tota la seva creació musical ha crescut a força de tocar en aquestes condicions.I ara diuen que no és imprescindible que tocar en un menjador, però sí que ho és fer sentir a la gent com a casa seva.
Vindrán al popArb a presentar-nos el seu debut discogràfic “El món en un cafè”. L’ ús d’una instrumentació sensible, senzilla i a l’hora elaborada per part dels músics de 4t1a (quart primera) fa que les cançons siguin properes, comprensibles, però també dolces i suaus, mostrant-nos que l’honestedat ha estat un dels motors principals d’aquest disc.
Al capdavant d’aquesta aventura que és “El món en un cafè” trobem Pere Jou, qui amb una veu personal i potent travessa qualsevol barrera inicial per cantar-te a cau d’orella la seva intimitat: textos que retraten el seu món particular, així com una realitat més propera i immediata.
4t1a (quart primera) sembla haver arribat en aquest primer disc molt més lluny del que ells mateixos esperaven: la tradició pop és un marc on s’han mogut a plaer, aprenent dels grans mestres per començar a construir una veu pròpia.
Escolta-ho a:
http://www.myspace.com/4t1a4t1a
Esgotades totes les entrades i abonaments (Atrapalo i Servicaixa), també l'abonament conjunt popArb-Faraday. Esgotada també la promoció addicional del maig per Socis del Club Tr3sc.
IMPORTANT: No ens ha estat possible ampliar l'aforament. No volem córrer el risc de no poder-vos assegurar la màxima comoditat. Malauradament, doncs, ja podem confirmar que no hi haurà més entrades a la venda (ni anticipades ni a taquilla)
Us recomanem estar atents a les diverses promocions i sortejos que tenim en marxa. Per estar al dia podeu consultar aquesta web, seguir-nos al facebook (facebook.com/popArb), al twitter (twitter.com/poparb) o subscriure-us a la newsletter (poparb.cat/#zonabutlleti).
No s'han venut ni es vendran entrades per cap concert individual.
NO HI HAURÀ VENDA A TAQUILLA